Monday, 23 August 2010

prakata

bismillahirrahmannirahim...

nak buat pape pun biar la baca bismillah dulu,biar setan tak brani nak datang dekat,nak tulis blog setan tak bleh ada dekat,nanti kang dia bisik benda bukan-bukan laen plak yang gua tulis..tapi bulan2 posa ni manade setan..orang tulis buku pun ada prakata,so guA tulis blog pon kena ader prakata jugak la kot,gua agak la. nanti karang org ckp tak sopan pulak,main redah je..ntah pehal tetibe je 2 3 ari ni semangat nak merepek kat blog tetibe datang....gua pun jadi heran,tapi rasa-rasa gua tau dia pny punca.buku jahanam kat atas meja gua tu..patut la member gua pesan,"lu jgn ikut sangat". baru gua tau akibatnye...memang jahanam!!

No comments:

Post a Comment