Tuesday, 31 August 2010

kad raya untuk wawa

kad raya gua..amacam?

Wawa, kalau gua dengar bapak lu cakap lu tergolek-golek gelak kat rumah tengok kad raya yang gua bagi kat lu ni siap lu nanti..susah payah lepas sahur tadi gua buat untuk lu tau.. bukannye gua kedekut nak beli kad raya untuk lu orang,tapi kat sini nak beli kad raya kat celah mana? kad raya ni memang special edition untuk lu adik-beradik, lu cari kat mana pun takbleh dapat yang macam ni(gua siap tagged lu orang lagi kat gambar tu)..iskandar & hakim, kalu lu orang gelak tak hengat toksah harap la tahun ni nak duit raya dari gua..

No comments:

Post a Comment