Wednesday, 25 August 2010

pengharaman internet

rasanya gua belum layak lagi nak bagi pendapat,apetah lagi keluarkan hukum-hakam yang sampai ke tahap mengharamkan yang halal..

tapi pagi ni tanpa perlu merujuk pada mana-mana kitab, gua terpaksa jugak keluarkan hukum ni yang gua percaya ramai yang setuju dan sependapat dengan gua.

                                 *internet kat sini memang macam HARAM!!!

satu je pesan gua kat abang-abang pilot yang belagak dengan rayban polaroid lu orang tu, boleh tak lu orang kalau nak bawak 777 atau A340 tu lalu kat tempat lain.toksah la dok main-main kat atas kepala gua..nanti jangan sampai lu orang menggelupur pegang joystick kalau mercun roket gua main kejar-kejar kat belakang lu.

2 comments:

  1. alamak bro ....ni lu punya blog haram ker

    ReplyDelete
  2. blog gua ni tak haram...lum kluar hukum lagi haramkan blog gua ni.

    ReplyDelete